RSS

Standard Chartered Dubai Maratonu 2012

26 Jan
Standard Chartered Dubai Maratonu 2012

Ve büyük gün geldi çattı. Yarın Dubai Maratonu koşulacak. Ben 10K yol koşusuna katılıyorum. Benim ilk yarışım olacak. Bugün yarış paketini almak için son gündü. Yarış paketleri, daha önce e-postayla bildirildiği gibi dün ve bugün Palace Hotel’de dağıtıldı. Palace Hotel Oldtown’da hemen Burj Khalifa‘nın ve Dubai Mall‘un yanında. Yani dünyanın en uzun binası ve dünyanın en büyük alışveriş merkezinin yanında. Zaten herkesin malumu Dubai’nin, herhangi birşey yaptığında o şeyin dünyanın en büyük şeyi olması konusundaki azmi. 

Neyse işte, gidip aldık paketimizi. Yolda da birkaç fotograf çekmekten kendimi alamadım. Işığın sert olduğu bir saatti ve 24-70 lensle elde çektim fotografları.

Fotografta görüldüğü gibi Dubai sakinleri bu güzel perşembe öğleden sonrasını Dubai Mall ve Burj Khalifa etrafında gezip tozarak değerlendiriyor. Şu sıralar hava sıcaklığı düşük olduğundan dışarıda vakit geçirmek problem teşkil etmiyor. Fotografların üzerine biraz daha büyük halleri için tıklanabilir.

Bu da dünyanın en uzun binası. Yanındaki 2 katlı gecekondu gibi duran binalar da hayvan gibi aslında. Bu da Burj Khalifa’nın gerçek boyutu hakkında bir fikir verebilir.

Daha farklı bir açıdan. Bu fotografta sol taraftaki gözüken Palace Hotel, sağ taraf ise Souk Al Bahar isimli alışveriş mekanı.

Bu da aşağısı.

Otelin, yarış paketlerinin dağıtıldığı yere geldim. Kalabalık, kuyruk falan umuyordum. Çünkü bugün son gündü. Ama pek kimsecikler yoktu. Bir an hayallere daldım hemen. Katılımcı sayısının o kadar az olması ki dereceye girmem falan. Daha fazla saçmalamadan hayali bırakıp paketi almaya gittim.

Burası da giriş.

Paket almaya gelenlere gönderilen son konfirmasyon e-postasının yanlarında bulunması gerektiğini hatırlatan uyarı. İsteyen eşinin dostunun paketini de alabiliyor, fakat onlara gönderilen onay e-postalarını da ibraz etmeleri gerekiyor.

Burası 3km ve 10km koşucularının paket dağıtım alanı. Hemen karşısında da maraton paket dağıtım alanı vardı.

Görüldüğü gibi dağıtım alanı gayet tenha. Benim katıldığımı duyan herkes umudunu yitirip başvuruyu geri çekmiş. Ben böyle yorumladım yani bu tenhalığı, başka açıklaması olamaz.

Bu da rotaları gösteren harita. Başlama ve bitiş noktaları aynı. Ayrıca hem 3K hem 10K hem de maraton hep aynı noktada başlayıp bitecek.

Bunlar da paket içeriği. Koşu numaram 10081. Paketten koşu numaram, numaraya eklenmiş zamanlama çipi, bir adet koşu tişörtü, koşu kitapçığı, bir adet enerji içeceği, yarıştan önce kişisel eşyaları teslim etmek için bir torba ve bu torbaya yapıştırılacak sticker, Adidas’tan %10 indirim kuponu ve sponsor broşürleri çıktı.

Artık son saatler. Makarnamı yiyip, erkenden uyuyacağım. Kendime bol şans dilerim.

 
Leave a comment

Posted by on January 26, 2012 in atletizm, fotograf, koşu

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
