RSS

Bisiklette Yas Marina Circuit

17 Feb

Yas Marina Circuit Abu Dhabi’de Yas Island üzerinde bulunan Formula 1 pistinin adı. Formula 1 Abu Dhabi Grand Prix bu pistte yapılıyor. Burada ilk yarış 2009’da düzenlendi. O yıldan beri her yıl düzenlenmeye devam ediyor. Yarış dışında da sürekli çeşitli aktiviteler düzenleniyor pistte. Bu aktivitelerden birisi de salı akşamları düzenlenen train yas. Her salı akşamı saat 18:00’den 21:00’e kadar pist koşuculara ve bisikletçilere açık. Bunun yanında yürüyenler, bebek arabasıyla bebeğini gezdirenler falan da var. Ben de her salı akşamı bu pistte önce bisiklet ardından da koşu yapıyorum. Bisiklet sürerken aklıma bir time lapse yapmak geldi. GoPro HD Hero 2 kameramı bisiklete sabitledim ve her 1 saniyede bir fotograf çekmeye programladım. Daha sonra bu fotografları quicktime’da birleştirip video haline getirdim. Ve ortaya aşağıdaki video çıktı. Bu videoda pistte atılan 3 tur var.

 
Leave a comment

Posted by on February 17, 2013 in bisiklet, fotograf

 

Leave a Reply

 
